Curriculum Vitae

Paul van Wingaarden

12-2023 tot heden
12-2023 tot heden

Interim Opdrachten: Financiële Planning, Accountancy, Corporate Finance, Vastgoed, Interim management/bestuur

10-2021 tot 12-2023
10-2021 tot 12-2023

Functie: Lid Collegiale Raad van Bestuur Haagse Wijk-en Woonzorg ("HWW") tevens lid van het Bestuur van Zorgscala.

Portefeuilles: Financiën, Vastgoed, Facilitair, Inkoop, Zorginkoop, Zorgbemiddeling. Gedeeld: bestuurssecretariaat, Communicatie, Divisies Woonzorg en Wijkzorg.

7-2017 tot 9-2021
7-2017 tot 9-2021

Lid collegiale Raad van Bestuur a.i. Stichting Vecht en IJssel; voorzitter van het bestuur van Ouderengeneeskundig Netwerk Utrecht eerste lijn (ONUe).

Integrale aansturing van de Locatiemanagers van 2 locaties, Financiën, ICT, HRM (2017), Facilitair, Vastgoed, Strategie en Innovatie, programmamanagement strategie. PR en Communicatie, Klantadvies, Bestuurssecretaris, Directiesecretariaat (gedeeld).

2-2016 tot 7-2017
2-2016 tot 7-2017

Lid van de collegiale Raad van Bestuur a.i. Stichting Centrum voor Reuma en Revalidatie Rotterdam (RRR); deelnemend bestuurder in ConForte (brancheorganisatie van zorgondernemers op het terrein van verpleging, verzorging, thuiszorg en GGZ).

Financiën en Control, Zorgadministratie, HR, Kwaliteit, Behandeldienst, Facilitair en Vastgoed, aansturen locatiemanager, Directiesecretariaat.

3-2012 tot 12-2015
3-2012 tot 12-2015

Interim Manager Bedrijfsvoering bij GGZ Westelijk-Noord Brabant.

Vastgoed, Facilitair, Beheer en Onderhoud, Inkoop

2-2010 tot 3-2012
2-2010 tot 3-2012

Diverse interim opdrachten. O.a. begeleiden van de verkoop van een MKB-onderneming

5-2008 tot 1-2010
5-2008 tot 1-2010

CFO Best Fresh Group (AGF), lid van de groepsdirectie.

Financiën en Groepscontrol, IT, Personeelszaken, Directies binnenlandse en buitenlandse vestigingen.

8-2003 tot 5-2008
8-2003 tot 5-2008

Financieel Directeur Verder Groep (Pumps, Solids, Labo), lid van de groepsdirectie.

Financiën, ICT, Business Development, aansturing 3 Divisies.

12-1999 tot 8-2003
12-1999 tot 8-2003

Algemeen Directeur bij Arianne Beheer B.V./F.J. Tieman B.V. (“Tieman Groep”).

R&D, Operations (inkoop, logistiek, productie en productie-engineering, repair), sales, marketing, service en support, personeelszaken, KAM, Finance en IT, directies alle buitenlandse vestigingen.

5-1997 tot 12-1999
5-1997 tot 12-1999

Groepscontroller bij Arianne Beheer B.V./F.J. Tieman B.V.

1-1996 tot 5-1997
1-1996 tot 5-1997

Manager MKB-praktijk/interim controller bij Price Waterhouse Nederland.

10-1994 tot 12-1995
10-1994 tot 12-1995

Concern-administrateur/-controller bij Rook Beheer BV; voorts controller bij Van Bentum Recycling BV

9-1981 tot 9-1994
9-1981 tot 9-1994

Werkzaam bij PWC (begonnen bij Van Dien & Co Accountants): groeiproces van assistent-accountant tot registeraccountant

Paul van Wingaarden

Werkervaring Toezichthouder

periode functie

12-2023 heden

Lid van de Raad van Toezicht van Brentano

3-2016 heden

 

Lid van de Raad van Toezicht  en Remuneratiecommissie van Stichting Koninklijke Auris Groep; vanaf 1 januari 2018 vicevoorzitter van de Raad van Toezicht; sinds het najaar 2019 tevens voorzitter van de nieuwe Auditcommissie; vanaf 1 juli 2022 voorzitter van de Raad van Toezicht
3-2012 tot 8-2020 Lid van de Raad van Toezicht en voorzitter auditcommissie van Stichting Saffier De Residentie Groep
4-2014 tot 2-2016 Lid van de Raad van Toezicht en voorzitter auditcommissie van Stichting Centrum voor Reuma & Revalidatie Rotterdam (“RRR”)
3-2004 tot 9-2013 Voorzitter van de Raad van Advies van Pronk Ergo Holding B.V.